Friday, October 12, 2012

dhiya amani dulu dan sekarang

tadi duk menggodek-godek album yang lama. terjumpa gambar dhiya masa kecik cenonet. jom kita tengok gambar dhiya dari dulu hingga kini. 


beberapa hari lepas lahir. muka dhiya tembam dan gelap


lain sangat kan?



lepas cukur rambut. botak. muka berubah sikit



masa ni muka dhiya berubah banyak


ni masa awal2 dhiya datang KL


mau jalan2 ngan mama papa



belajar pakai headband. masa ni dia tak marah lagi pakaikan benda alah ni
cuba sekarang pakaikan. terus memberontak


botak kali kedua. sebab kepala dhiya naik ruam kot. 
bintik merah2 lalu dibotakkan kepala. kesian sebenarnya tapi terpaksa



pertama kali naik walker


pertama kali merangkak (ngakok oghe kelate kato P )


mula di ikat tocang


mula pakai tudung mama


mula hadiri kenduri kawen kawan mama


kenduri kawen lagi


dan lagi


mula main taman. masa ni tak pandai berjalan lagi
dhiya pandai berjalan umur 1 tahun plus2



di hari lahir yang pertama


sudah pandai sikat rambut sendiri =P


sudah pandai baca buku =P


yang sebenarnya ..gigit


suka mula pandai main remote dan tukar channel tv


sudah mula main laptop. hehehe acah je mama. belum lagi =P

oke tu je gambar yang ada dalam album ni. yang lain dalam album lain. terasa mahu cuci pun ade. biar dia tengok masa dia besar esok2. 


8 comments:

Knor said...

comel sgt..putih melepak..ikut mamanya ye..

Kakzakie said...

Masa baru lahir macam lelaki tapi bila besar sikit walau dah kena botak pun dah nampak muka perempuannya yg comel. Suka tengok masa kecik-kecikkan geram dgn keletah dia:)

~aYu~ said...

alololo.. sgt comey la dia..
balas kunjungan dan ayu follow sini..
salam kenal.. :)

Fiza said...

comey nyer dhia...putih melepak :)

eira eixora said...

Knor. mamanya tak putih sangat

Kakak, saya pun rasa cam tu jugak. hehe

ayu. terima kasih sudi follow saya

Fiza. maceh aunty Fiza =)

HeNRieTTa JoSe said...

Kiutnye ank dra....
Thanks for dropping by my blog..

eira eixora said...

HeNRieTTa JoSe, thank you =)

NadiaNatasha said...

mcm muka papa dia...putih melepak ikut kulit mama dia hehehe