Tuesday, October 16, 2012

Thaqif Ubaidullah dan Jins Shamsudin

Tadi ada terdengar pasal condition Jins Shamsudin sekarang kat TV. Tetiba teringat my anak sedara. Saya rasa muka dia lebih kurang sama ngan Jins Shamsudin. See the picture first =)


Gambar thaqif cilok dari fb mummy thaqif


Gambar Tan Sri Jins Shamsudin - hasil carian google

Mungkin bahagian mata dan kening je sama. sebab hidung macam tak sama pulak. tapi da 2 3 orang setuju ngan saya yang muka thaqif ni sama yang jins shamsudin. hehehe! apa2 pun kami takde sebarang pertalian sedara mara ngan Tan Sri Jins Shamsudin ni. Mungkin kebetulan sahaja. 

7 comments:

Aisy Nasiha said...

aa, memang ada nak serupa lah rupa baby ni dgn atuk jins ni... besar mesti kacak dia ni..

Knor said...

agaknya masa jins tu kecik2 mcm baby tulah rupanya..nampak garang..

al-lavendari said...

memang ada iras-iras.

kalau dapat dicari gambar Tan Sri Jins semasa sebaya umur Thaqif, barangkali akan lebih nyata keserupaannya.

Kakzakie said...

Kakak tengok macam tak sama sebab Thaqif comel sangat. Tak tahulah mata kakak yg betul kot..

eira eixora said...

Aisy, Knor & Uncle.. saya sejak thaqif kecik lagi duk rasa mcm tu. hehehe!

kakak, hehe mungkin betul jugak kata kakak sebab kalau sama yang pelikny tu sbb kami takde sebarang pertalian saudara mara.

Deru Ombak said...

Ada iras-iras.. :)

Cikgu Ma said...

ada gak iras sket2 ^_^