Friday, October 19, 2012

the poplook


hahahahaha! mengikut trend konon. lalu membuat pembelian pertama dari the poplook ni. da lama sebenarnya tahu tentang kewujudan the poplook ni. kepada yang belum tahu kat sini ada macam2 baju pelbagai fesyen terkini yang kalau tengok akan terasa nak klik je beli beli dan beli lagi. hahaha!. 

tapi saya tak pernah beli baju yang dah siap kat internet melainkan baju dhiya amani dan kain pasang (cotton). dalam takut saya pesan juga dari poplook ni sekadar untuk mencuba. alhamdullillah baju tu muat. tapi biasalah kalau pakai harus dicover lagi dari luar sebab lengannya pendek dan agak seksi di situ. so gambar bajunya takde. insyaAllah lain kali kalau berkesempatan saya akan upload. 

kalau terasa mahu window shooping atau nak beli baju boleh lah ke link ini

penghantaran juga sangat cepat. ahad beli. selasa da sampai =)

3 comments:

Kakzakie said...

Ala... mana bajunya eira tak tunjuk. Posing sekali bagi kakak tengok - mesti cantik dan selesa.

eira eixora said...

insyaAllah kak. nanti saya akan tayang kat sini.

eira eixora said...

insyaAllah kak. nanti saya akan tayang kat sini.