Monday, June 2, 2014

Kisah masyarakat: Kedai Tudung Dot Dot

Pernah ke salah satu kedai tudung yang agak terkenal di tanah air kita ni terletak di Kuala Lumpur. Seperti biasa saya memang selekeh. Dan tudung sebegitu sebenarnya tidak sesuai dengan saya yang sempoi dan tidak berduit ini. 

Tapi hari tu pergi juga sebab ada sale dan katanya harga murah-murah dengan kualiti kain yang ok. 

Bila sampai orang sangat penuh. Sale lah katakan. Salegirl sume busy dengan customer masing. Kelihatannya seorang pun tidak mahu layan kita ni. Sedih tak. They prefer untuk layan wanita-wanita yang kelihatannya vouge dan mungkin berpoket tebal. 

Oke. Itu je nak citer. 

3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kesiannya Eira... tak apa .. disitu kita boleh menilai orang lain kan.. janganlah melihat pada luaran.. tak poket Eira pun tebal sama kan..:)

eira eixora said...

kadang kita mahu melupakan peristiwa sebegitu. tapi kesannya cukup mendalam :(

eira eixora said...

kadang kita mahu melupakan peristiwa sebegitu. tapi kesannya cukup mendalam :(