Sunday, June 29, 2014

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Hari ini hari pertama puasa. Memandangkan saya pregnant. Besarlah harapan saya untuk puasa penuh sebulan. Tahap kesihatan oke. Selera masih lagi di tahap tak memuaskan. Tahap kerajinan untuk memasak tu pun tak tahu lah oke ke tak. 

Kalau tak oke, maknanya petang ni ke bazar ramadhan lah kita. Bazar pun awal-awal ni okelah nak beli. Kalau dah banyak hari mungkin kena hati-hati sikit nak beli makanan. 

And oh!. 2 hb kami balik berbuka puasa kat kampung. Tak sabar. Kat kampung sume makanan best. Semoga saya makan banyak-banyak. 

3 comments:

Knor said...

Selamat berpuasa juga.

msk simple2 udah..
periuk ajaib..kn ada

CT Humairah said...

selamat berpuasa :D

eynda said...

Selamat berpuasa :-)