Monday, May 17, 2010

2 weeks & 5 days

Daisy path kat atas tu da mencatatkan angka2 yang boleh membuatkan saya berdebar2. Herm, berdebar sangat ke bese2 je. Actually bese2 je sebab bukan saya sangat pun yang buat preparation untuk kawen ni. Saya rasa hampir 80% adalah dibereskan oleh ummi. Ksian kat ummi tapi apa sangat la yang saya boleh tolong. KL ngan kelantan adalah jauh. Dan saya pulak keje 6hari seminggu. So, chances untuk selalu berwiken kat Kelantan adalah sangat kurang melainkan saya ambil cuti. Itu juga sangat mustahil sebab saya telah apply cuti kawen yang agak lama. Tima kasih mie. Nanti alo bawak ummi g jenjalan. Horayyyy,,,nanti kita g jalan2 kat bandaraya Ipoh. Wahahaha!! tade tempat lain ke? Ipoh jugak yang nak pergi. Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan. Tak kira la mana2 pun asalkan leh g jenjalan. Tapi masih lagi dalam perancangan, hopefully menjadi.

Btw, untuk kedua kalinya sebab nak kawen ni saya telah beli barang online. Herm, barang yang tak pernah saya beli before ni dan mungkin saya tak tayang kat sini. Malu. Kalau malu buat pe citer. Saje je citer untuk mengisi masa lapang. Okey enough.

Mengenai souvenir yang saya citer tempoh hari. Sebenarnya da siap dan boleh di ambil. Ingat nak amik masa g Putrajaya semalam, tapi call tuan punye kedai tu dia cakap dia balik kg. So mungkin next week baru amik. Dan janji tetap janji. Nanti da dapat saya akan tempek kat sini.

No comments: