Friday, May 21, 2010

Outing with gegirl

Hari tu masa Miss A ngan Miss D ade kat Ilsas, Uniten we all sempat lepak2 kat Mines kejap. Dan itulah pertama kali saya menjejakkan kaki kat Mines selepas hampir setengah tahun saya duk KL ni. Walaupun sebenarnya tempat tu dekat je tapi sebab takde kemudahan LRT dan kemudahan awam lain jadinya saya tak akan pergi kalau takde orang yang tumpangkan saya.


Esoknya Cik Ruzille ajak saya try KFC baru. "Black Pepper Crunch" The taste is not bad. Saya pesan burger dan ayam seketul. Tapi ayam je abes burger bungkus makan kat umah.

4 comments:

intan baizura said...

nis..baru bace entry nih. so sweet tgk gmbar kte lepak. windu2

Anonymous said...

uit.atie pn freehair ke?dh grad semua da b'ubah

eira eixora said...

sweet2..hehe

sape anom ni?

Anonymous said...

tu intan ke?
die tak sesuai pakai shawl.agak kelakar