Sunday, May 23, 2010

Saya sudah jumpa rumah sewa =)

And now I finally find a house to rent. Herm, dekat je ngan rumah yang saya booking hari tu. Selang beberapa pintu je. Mungkin memang rezeki saya kat situ kot. Alhamdullilah, seriously lepas dapat tahu yang saya da janji before ni tu cancel saya jadi sakit kepala yang amat. Mana nak dapat kan kalau tergesa2 baru cari. Dan sekarang da jumpa. Rasa lega sangat.

Pastu tuan rumah berbaik hati pulak untuk bagi saya 5 hari duk percuma start from 25hb ni till 31hb. Mungkin saya akan angkut barang2 sket2 from my bilik ni to the new house. Bukan jauh sangat pun, cuma blok depan je. Tapi kena turun naik lift lah yang problem. But anyway I am okay with that. I ade Cik Ruzille tuk tolong2 kan Cik Ruzille.

Mungkin 27hb malam saya akan pindah kat sana terus. Waaa,,, hari ni da 24hb. Pastu 28hb malam saya nak balik kelate jap untuk lihat semua persiapan yang da dibuat dan dapatkan feel. hehehe. 30hb datang KL balik.

31hb, 1hb, 2hb, dan 3hb keje macam biasa then 3hb petang saya balik for a long vacation. Pas balik dari Perak baru saya datang KL.

No comments: