Wednesday, May 19, 2010

Headache

ade ko korang. Orang yang saya da janji nak sewa rumah dia tu tetiba cakap dia tak jadi bagi saya sewa rumah tu. Ouhhsss!!! GERAM tul la. Dia tak mesej tak apa pun gtau saya pasal ni. Kalau tak leh saya usha2 rumah lain jugak. Lagipun saya memang serious berharap kat dia. Nope. means da janji bagai sume kan. So, saya taknak mungkir janji tetiba cari rumah lain lak.

Naseb baik hari ni saya mesej tanya pasal nak amik kunci. tetiba dia cakap camtu. Betol LA di zaman moden ni kita tak leh percaya kat orang. Buang air liur je janji beria. Pastu mungkir. Takpe lah klu camtu nanti saya pun malas nak pikir pasal orang dah. Ni da masuk kali ke berapa saya frust pasal mencari umah sewa ni. Da la nak cari tu sikit punye susah. Waaaaaaaa, GERAMNYA. Tambah2 lgi 1hb 6 ni bilik saya ni da ade orang nak masuk. Tak ke haru.....!!!!!!!!

2 comments:

fabulous.farah said...

isk..selamber jer kansel2..pah gane?

eira eixora said...

pah tu saya keno cr umah lain dale masa terdekat ni. Before 1 hb 6 sebab ado oghe lain doh nok masuk bilik saya 1 hb 6 ni. sedih dop? sedih kan?