Thursday, May 20, 2010

Alhamdulillah, semuanya hampir siap...

Disebalik persediaan nak kawen ni saya dan my beloved ummi sebenarnya ada misi besar yang dah disetelkan. Herm, hari tu rasa sangat mustahil untuk dicapai. Tapi alhamdullillah, tadi ummi call gtau sumenya sudah setel. Bekalan air dan elektrik sudah disambung petang tadi. Alhamdulillah sangat2. Harap2 sumenye berjalan dengan lancar nanti.

Misi besar kami

07 March 2010

14 March 2010

01 May 2010

About wedding

Cleansing saya yang diorder dari pakcik saya yang ensem tu da ade. So takyah risau2 lagi. Then, cincin yang saya idamkan tu ummi pergi cari sampai Jerteh tu pun ade dua bentuk je patern tu. Nasib baik. Serious mengada saya ni kan? Alhamdullillah jumpa jugak. Kiranya hantaran setel. Belah my future hubby hari tu lagi da setel tapi saya ni maklumlah banyak songeh sket. So tu sebabnya lambat sket setelnya. Herm, terima kasih sangat kat my cousin kakak siti sebab sponsor kek hantaran Along. Dan ummi sebab pilih kek wedding along. Da di book. Waaaa,,, tetiba saya jadi tak sabar nak tengok sume benda yang telah disetelkan oleh ummi dan kaum kerabat di kampung. Ade ke teruja nak tengok sume benda walhal untuk wedding sendiri tu. Takpelah sebab saya tak sempat nak buat sume benda tu sendiri. Saya bagi can kat ummi arrangekan my wedding sebabnya majlis sebegini adalah pertama kali dalam my family. Gubahan hantaran jugak da siap. Thanks so much Kak Leen. Ummi kata lawa Kak Leen buat. Lagi teruja nak tengok. Yang menjadi tanda tanya sekarang ini adakah baju untuk akad nikah da siap. Cam tak siap lagi je. Pape pun hopefully baju tu dapat disiapkan before saya balik 28hb ni. Kalau tak siap lagi tak tahu la saya. Oke doke nanti saya story lain kali plak.


4 comments:

n.h.m.s said...

wow!bestnye nak kawen anis!even tak dpt dtg on ur big day.tumpang hepi untuk kamu.enjoy your day!!

p/s-sy sampai la ni berangan jadi pengantin lg sekali.best!hehe.

Mag said...

saya rase nk kawen sekali lagi..haha

eira eixora said...

really, sume orang yang da kawen rasa nak kawen lagi? hahaha ni lagi tak sabar ni.

Kawan2, doa yang baik2 saja tau =)

eira eixora said...
This comment has been removed by the author.