Saturday, September 13, 2014

Kasih sayang seorang suami

Jarang-jarang saya masuk baca blog abil4fauziah. Sekarang Saudara Abil dah bukukan kisah mereka dalam buku bertajuk "Warkah Buat Isteri". 

Sangat setia Saudara Abil ni pada isteri dia. Susah nak cari lelaki macam ni kan? Doa-doakan semoga suami kita pun sama macam dia. Dan kita juga akan sentiasa berusaha menjadi isteri yang terbaik. Jemputlah baca ENTRI NI untuk mengetahui lebih lanjut tentang buku tu. 

Al-fatihah untuk arwah Kak Fauziah. 

4 comments:

Knor said...

ada lelaki yg sayang tu dia tunjuk2...ada lelaki sayang tu simpan2..mcm laki knor sayang sgt,carring sgt..tapi tak tunjuk2..

anak2 hormat dgn sikap suami..
diorg hormat suami dri knor..sbb knor ni hari2 pun garang..suami bila ada yg tak kena je garang..
psl syng anak2 no 1..kaulah ratu hatiku..katanya..hahah

LYAfrina said...

al-fatihah..
abil mgingatkan pgorbana suami sy mjaga sy y koma n anak dlm kndungan..

Rai Ourkizuna said...

Bukan mudah nak cari suami yang sanggup berkorban mcm tu sekarang..

Lynn Munir said...

Setia ke hujung nyawa.