Monday, September 8, 2014

Tahniah husband

Haha! saja je ni masukkan kat sini. At least ingat lah kan bila dia naik pangkat. Ni dalam bulan lepas. Da lama amik gambar tapi duk dalam phone je. Ni baru dapat transfer. 

Muka bangga. Sabor je lah. Haha!

Sebenarnya saya tak familiar sangat dengan tentera-tentera ni. Apa job scope dia. Apa itu. Apa ini. Sebab takde geng nak gosip pasal ni. Kalau surirumah sepenuh masa boleh lah join surirumah lain borak-borak kat bawah petang-petang. Tapi husband saya tak setuju sangat. Sebab dia kata nanti tergossip pasal benda melalut-lalut pula. Kalau nak harapkan husband saya cerita panjang lebar memang taklah. Sikit-sikit tu adalah. 

Yang saya tahu serba sedikit. Dalam lain-lain pangkat ada:

Prebet
Lans Koperal
Koperal
Sarjan
Pegawai Waran 1
Pegawai Waran 2

Husband saya baru stage ketiga. Doa-doakan lah dia cepat naik untuk stage-stage yang seterusnya. Amin.. 

6 comments:

Kamsiah yusoff said...

tahniah...rezeki tu..:)

Kayu Manis said...

alhamdulillah

Anum said...

assalamualaikum
selamat pagi
singgah pagi isnin :)

lia said...

tahniah... semoga makin success...

Unknown said...

tahniah ... saya pun baru tahu ttg pangakat2 ni ... aaamin, insha Allah.

nurbijen said...

Tahniah... Alhamdulillah, rezeki...