Monday, January 28, 2013

testimonial VCO catalyst

Rentetan dari entri ini di sini saya dengan jayanya telah membeli sekotak VCO catalyst dan telah pun abes di makan selama sebulan. dan tak restock dah. kenapa? sebab malas nak beli. hewhewhew!!


Ini testimonial saya. Andaikata seller ada terjumpa entri ini dan mahu amik ini testimonial jangan letak nama saya please...haha letak lah puan A ke? hahaha! malu2. tapi ada ke yang nak amik? just incase sebelum sesuatu yang tak sepatutnya berlaku berlaku kena mention awal2...

kebanyakkan testimonial yang saya baca, kesan boleh di rasai masa hari ke 3 atau ke 4 selepas makan. note: saya makan 2 biji sehari belah malam sebelum tido. yang nyatanya kesan saya rasai selepas 2 minggu makan. mungkin lain orang lain cara penerimaan dan kesannya. ye tak?

dan yang paling effect adalah the upper part of the body (u have to guess which one, malas mahu tulis secara nyata) memang rasa up sikit. huhuhu! still cannot guess?? rasanya da boleh agak kot which one. 

dan yang kedua the lower part of the body (u have to guess again) also rasa yang sangat ketara. memang tight. huhuhu! mungkin testimoni ni tak bape best. tapi takpelah at least maklumat sampai. 

dan muka, ada kawan tegur agak berseri-seri. auwwww. hahaha. tapi dia tak kata makin muda pun just berseri2 je. tu pun da nak masuk sebulan makan. mungkin kena makaaaaaaan lama lagi kut. sy ni actually susah sikit nak makan ubat atau supplement secara consistence. asyik luuuupa aje. ni pun last2 ada terskip juga. tapi fikir da beli mahal2 terpaksa abeskan juga. 

ada terbaca kat fb. kawan tulis kalau minyak kelapa dara apa2 brand atau jenama kat kedai sume effect dia sama je. cuma jangan terbeli yang tipu sudah. 



3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak pernah cuba eira tapi kalau baik kenapa tak teruskan aje.

Kayu Manis said...

samalah macam kak..dah habis tu tak beli dah..akak skrg ni selesa dgn khall cuka kurma

eira eixora said...

Kakak, kalau nak beli kena contact ngan dealer tu pastu kena janji ngan dia COD mana2. huhu leceh sikit. nanti da rasa nak beli br contct ngn dia balik. lagipun sangat susah nak consistence makan.

Knor pernah try ke? ada effect tak?