Friday, March 1, 2013

Setahun sudah

Pejam celik pejam celik sudah setahun saya di sini. Huhuhu! macam oke je ssetahun kat sini. tak rasa lamaaaaaa pun. kalau kerja dulu2 mesti rasa lama masa bergerak. mungkin kerja banyak tekanan kot. hahah tekanan apa? ontah lerr.. 

Namun begitu...ceeeewah. belajar juga ada tekanan nya. tapi tak lah sehebat masa kerja. ada kelonggaran sikit lah terutama dari segi masa. dulu masa kerja nak keluar g bank pun susah. tambah2 dapat bos yang pelikss..lagi weird. kalau nak ke tandas pun ada timing ini lagilah nak keluar2 or masuk lambat masa kerja. berdoa suatu hari nanti andaikata saya jadi bos saya mahu jadi bos yang disegani & disenangi oleh employee..eceeeeeeeewahhh lagi. hahahaha!

dan percayalah saya tak sabar nak abes belajar on time dan memasuki dunia pekerjaan selepas ini. hopefully kerjaya yang bakal saya ceburi nanti adalah kerjaya yang suka. dan saya suka nak update pasal kerjaya saya tu kat blog ni. yang saya tak kisah kalau kena balik lambat sikit. dan yang saya tak kisah kalau kena buat kerja banyak sikit. itulah kerjaya impian saya. sekian =)



3 comments:

Kayu Manis said...

wah rajin dan bersemangat..kerja apa tu..

eira eixora said...

hehe belum tahu lagi kak =) harap2 dapat yang mcm tu

Kakzakie Purvit said...

Kakak kerja hari-hari mesti balik awal sikit sebab tak nak kena jem. Tapi kakak juga dtg awal sebab tak nak jem juga...

Tekun dulu belajar eira dapat result baik - kerja.