Thursday, September 11, 2014

Thesis


Untuk lebih pencerahan bagi topik yang bakal dibincangkan boleh klik link di atas =)

Semua orang gembira bukan kalau ada orang lain sependapat dengan kita. Dan bila baca artikel di atas itu saya rasa macam eh eh sama je ngan apa yang saya rasa. Baca lagi. Eh sama lagi. Huhuhuhu! nangeeeeeees. 

Dalam hati saya nak habiskan cepat-cepat belajar ni. Tak nak fikir lagi dah. Tapi conflict dalaman cakap mahu sambung lagi. Maksudnya kena ulang balik apa yang saya tengah buat ni. Huhuhu! Biar masa yang menentukan. 

Saya ni jenis suka explore. Mula-mula baca artikel kat atas dulu. Pastu godek-godek FB dia pula. Lalu terjumpa lah link ke blog beliau. SINI

Banyak rupanya yang beliau kongsikan kat situ. Nanti nak godek-godek blog beliau pula. Semoga ia memberi manfaat kepada saya yang tengah terkontang kanting ni. Kadang-kadang rasa Allah dah sediakan pathway yang cantik untuk kita. Mungkin dia tak bagi direct. Tapi last-last dia bagi juga. Makin lama kan jiwa saya makin fall in love in this education world. Jadi kepada mana-mana uni sila lah amik saya jadi lecterur anda. Doa-doa. Mudah-mudahan. 

Aminnn...

4 comments:

Anum said...

lega anum dah hbs buat thesis

Kayu Manis said...

As salam .
bguslh ada semangat nk belajar, ilmu kna di cari..faedahnya sgtlh besar ..

knor doakn yg baik2 saja, srmoga di permudahkn..nti usha2 sggh bca..

Unknown said...

Amin~ semoga semuanye dipermudahkan.
Zura tak pernah ade pengalaman buat tesis.. tapi selalu dgr rintihan org yang buat tesis.. hehehe

Unknown said...

Buat thesis memang sangat mencabar.. Good luck ya..