Monday, April 23, 2012

koleksi saya

saya ni masak tak pandai. tapi sejak kaweeeeeeeeen saya sudah berjinak dalam dunia yang entah pape ni. Iaitu berimpian mengumpul cookware berjenama. huahuahuahua! ia macam hobi tapi hobi banyak guna duit. lama2 boleh sengkek. walaubagaimanapun sebab saya da minat & sukeeee saya akan berusaha untuk dapat kannya jugak. 


Ini adalah koleksi saya tahun lepas hasil bermain kutu. kalau ikutkan memang sayang nak guna. tapi sebab dah ada guna je lah kan. tak nak simpan jew. 

plus tahun ni saya da mempunyai keahlian vantage. kalau korang berminat nak jadi ahli boleh terus ke cawangan nya kat PJ. Gigih saya pergi showroomnya dan sangat teruja. Kalau nak pergi kena bawak duit banyak2 sebab rambang mata =) saya tak beli pun sebab bajet takde. tapi saya dapat mug birthday PERCUMA sebab daftar keahlian pada bulan birthday saya. kalau ada masa saya tempek kat sini pulak gambar mug. Masih kat dalam almari. Sayang nak guna. 

Tapi banding ngan vantage ramai orang suka corelle. mungkin sebab vantage buatan Malaysia. Manakala corelle pulak from overseas. adakah buatan Malaysia is not that good? =P

Yeah! tahun ni saya buat kutu corelle pulak sebab mengidam set pinggan ini. (gambar dari google).


Sape berminat masih ada peluang lagi sehingga 30hb April ni. rm100 x 5 bulan termasuk postage dan penghantaran. 


No comments: