Friday, December 7, 2012

#adam saya

Akibat kegilaan yang nyata kepada drama bersiri #adamdanhawa (kenapa perlu hashtag? saje je....hehe) dari takde beyond kepada ada beyond. makanya saya slalu panggil husband adam. tapi dia oke je. koyalah awk ni. wakakaka. 


so, encem tak adam saya. wakakaka lagi. kalau isteri tak puji sape lagi nak puji dok? tapi cukuplah setakat saya yang puji husband saya ni ensem. macam tak boleh je kalau andaikata husband saya ni tetiba jadi hero idaman malaya. wahhhhh!! gitu. hahahaha. yelah. kadang2 terfikir juga. the real adam tu kan...kan..kan.. malas nak sebut namanya kat sini. takut ade orang google2 termasuk sini. mesti tak selesa jugalah kan bila dah ramai orang kenal ni. macam nak g mana2 mesti orang kenal. nak keluar ngan family ada orang nak amik gambar and what so on. jadi sy menerima adam saya ni seadaanya. 

walaupun duit tak berapa nak banyak. keje balik ofis hour la jugak kadang2. walaupun ada yang terbabas ke kul 12 malam consider oka lah tu. mostly every wiken ada kat rumah. 

tetiba tu je nak bgtau. k bai =)

No comments: