Tuesday, December 25, 2012

Awal tahun 2013

Saya mahu beli 2 benda ini...

yang pertamanya yang ini. bukan kayu jati pun takpe. asalkan harga berpatutan. tujuan utama sy nak letak kat ruang tamu buat simpan tupperware saya yang saya rasa macam seswai masuk dalam ni. yang tak seswai letak dalam kabinet kat dapur aje =) kalau duit lebih nak beli 2 biji. kalau duit tak lebih beli sebiji je dulu ...


yang keduanya saya nak beli rak kayu ini. da g survey kat tesco dalam seratus lebih. tujuan utama saya nak letak dalam bilik dan nak susun tupperware saya yang saya nak jual senang sikit nak tengok stok. dan tak payahlah saya nak selongkar kotak satu2 bila nak cari barang. hopefully saya dapat beli 2 benda ni dengan jayanya. insyaAllah.


disclaimer: both pictures from google

2 comments:

Knor said...

cantik juga kan..alah membeli menang memakai..betul ke ni..

eira eixora said...

cantik kak nor. meleleh air liur tengok masa wondow shopping..hehe!