Sunday, November 10, 2013

Demam

Sekarang ni musim demam agaknya. Dhiya Amani demam sejak kamis lepas. sudah g klinik dan makin baik dah. cumanya ada batuk ngan selesema je lagi. Mama pula start semalam demam macam sakit2 urat. demam urat ke demam apa tak tahu. badan tak panas sangat cuma penat dan tido je. hari ni baru leh bangun buat apa yang patut. esok hopefully sume back to normal sebab mama kena g uni. ada keje kena siapkan..

Bila dhiya amani demam mama super duper risau. masa kamis tu terpergi klinik dua kali sebab cuak suhu badan tak turun. alhamdullilah esoknya da turun banyak. malam2 kalau dia panas memang tak lena nak tido. kejap2 terbangun basahkan kepala dia sebab orang cakap bahaya kalau kepala panas sangat. 

5 comments:

nohas said...

semoga cepat sembuh...

Knor said...

knor pun masih berbisa2 bdn lps dmm ni..agaknya musim kut..malaysia aje ke yg ada musim dmm ni..heheh..ingat musim buah ajekan..

semoga cpt baik ye..mkn ubat ye..

ros_reeza said...

moga cepat sembuh..

mak ieteng said...

hati-hati bila deman berpanjangan terutamanya kanak-kanak. Demam denggi susah untuk dikesan dengan cara biasa.

Nafira usof said...

Ibunye demam sebab banyak berjaga agaknye ye.
moga cepat sembuh yer.