Saturday, November 16, 2013

Sarah & Hajar

Tengah tengok citer tv3 ni. Husband dia kawen dua dan semua duk serumah. Very sensitif kalau bab2 macam ni. Pernah tengok komen kat fb, wanita memang tak pernah sependapat dalam banyak hal, tapi bila sampai bab ni mesti wanita akan sependapat. ada betulnya jugak. 

Saya memang salute wanita yang bukan sahaja leh berkongsi tapi duk sebumbung. Dulu ingat lagi masa tengok citer ayat2 cinta. Banyak kali juga duk ulang tengok tapi setiap kali tengok mesti nanges teresak2 sangat. memang ratu air mata habes. 


6 comments:

Siti Hajar said...

Eh. Macam nama saya dan adik saya ;)

adrianna syaz said...

Ni nangis2 ala shah rukh khan :)

nohas said...

citer ayat2 cinta memang menyentuh hati..

lieyalatif said...

ishhhh lieya bukan insan yg kuat kalo ditakdirkan begitu huhuhuu

ct shah said...

tajuk cerita apa ek?
saya kalau pasal poligami ni pun sensitif gak.hehehe.
semua pompuan pun cenggitu kan?

ros_reeza said...

serius cerita tu memang sedih. tapi tak berkenan ending dia, yg husband dia meninggal...