Thursday, December 6, 2012

Durian Crepe

Sekarang ni kan fenomena durian crepe. kat fb heboh pasal durian crepe ni. jadi saya pun termengidam. ini bukan mengidam orang pregnant. mengidam orang tak pregnant. entahlah saya ni, masa pregnant 9 bulan langsung tak mengidam. tapi bila da lepas bersalin sejak dalam pantang nak makan itu lah ini lah. tpi dalam pantang kan tak boleh makan macam2 so tahan dulu. pastu habis sume belasah je makan. sekarang berat sudah sama ngan berat masa mengandung sembilan bulan dulu. huhuh! salah sape? salah sendiri lah kan. 


ini lah durian crepe yang dimaksudkan tu. maaf ni bukan saya buat tapi saya beli. sebelum beli saya dah pernah cuba buat tapi habuk pun tarak. semua terpaksa dibuang. habis modal di tong sampahkan. jadi saya decide untuk beli je. first impression, macam ni je ke durian crepe. sedap ke tak ni? pas makan satu, then satu lagi then abes 5 biji. what the...wakakaka sambung sendiri. so kalau diri sendiri gemuk jangan salahkan orang lain. salahkan diri sendiri. 

tetiba husband balik tanya mananya durian crepe. wakaka da abessss..........terus majuk itu pakcik. cam mana ni biasa dia tak suka kueh2 ni tetiba yang ni nak makan pulaks. so, dengan rasa bersalahnya saya cakap saya akan beli lagi. tapi dia tak nak. kononya majuk. oke lah fine sy tak beli pon. acah je tadi. 

tengok2 tadi terbeli lagi. awal2 da bagi dia satu sebab takut abessssssssss...dia kata sedap. tapi yang lain dia bagi je saya makan sebab dia kata da tahu memang wife dia ni gemoks dan suka makan banyak...sedih tak. sedih tak sedih. sendiri makan sendiri gemuk sendiri sedih. apa daaaaa....

2 comments:

Kayu Manis said...

fenomena sgt..byk betul tempahan ..sampai stress dgn durian..alhamdulillah

eira eixora said...

bestnya kalau sy pandai buat durian crepe mcm akak